الثلاثاء، 25 مارس 2008

خلصت منتاج الفيلم


الحمد لله على خير خلصت مونتاج فيلم الرسالة
الحمد لله عجب الناس جدا
الحمد لله اكتشفت حجات فى نفسي كتير بعتبرها قليلة وهيا كبيره
الحمد لله اتعرفت على ناس جديده وجميلة
الحمد لله اثبت الكثير لنفسى
من المواقف الطريفة اللى حصلت فى الفيلم دى ان المونتير فى اول لقاء لي معه سبني ومشي بعد حوالى ساعه ونصف من المونتاج وقلى اصلى انا كنت متخيل اننا جيين نتعرف ونشوف حنعمل ايه ؟؟؟؟؟؟؟ والله - حقوله ايه مع السلامة
وجلست انا امنتج بنفسى لحد ماتانى مره اتعرفت على مصطفى صلاح منتير الفيلم بتاعى شىء مختلف
وعادى زيها برضه حصل فى الأنتاج بدون ذكر اسماء مدير الإنتاج سبنى ومشى عشان كان وراه تحضير لبرنامج كروى عشان كان يوميها ماتش الأهلي والزمالك سوق غريب وواقع اغرب

مصطفى صلاح المونتير
بس فى النهاية الحمد لله .... وفركش

هناك تعليق واحد:

غير معرف يقول...

abdo, ezayeak 3amel eah? wallahy wa7sheny awey, 1000 mabrouk 3al film eah bs el 7agat el 7elwa de... we mabrouk 3al blog kaman shaklo 7elw awey :) c u later isa